logo
ArEn

نتایج جست و جو:

3

تعداد نتایج:

3

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (بر اساس مدل کیفیت خدمات گرون روز) مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهرایران شهر ایلام

کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

اثرات سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال)

کلیدواژه: بانکداری ؛ سرمایه فکری ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ عملکرد سازمانی

نویسندگان: امامی، مرتضی

ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل

ساختار بخش مالی شامل نهادهای مالی، ابزارهای مالی، بازارهای مالی، قوانین حاکم بر بخش مالی و ارگانهای سیاستگذار در بخش مالی است. نهادهای مالی سپرده‌پذیر در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران شامل بانک‌های دولتی (تجاری و تخصصی) و خصوصی، موسسات مالی غیر بانکی، تعاونی‌های اعتباری و صندوق‌های قرض الحسنه است. بیمه... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل